jún 02 2010

buzasblog 3.

2010-05-24 hétfő

Ma terv szerint nem fogok csinálni semmit.
Én szóltam…
Na tessék, most megbántottam a gépemet, mivel leírtam, hogy ma nem fogok rajta dolgozni. Válaszként elsötétült és nem volt hajlandó többé életjelet mutatni.

Elhívtam drága barátomat és fröccstestvéremet, aki ennek a szakterületnek szabadúszó megoldó embere. Két dolog jellemzi igazán, a számítástechnikai problémák megoldása és az alkoholfogyasztás. Ezt is, azt is végeztük már közösen. Most az első jellemzőn volt a sor. De munkája ellenértékét valószínűleg a második szakterületen tudom majd kiegyenlíteni.

Ha már így megszegtem magamnak tett ígéretemet, akkor mégiscsak csinálok valamit. Elmaradás akad mindig kéznél. Szötyögök kicsit pár esedékes melóval. Megélhetési filmezés. Tán még el is mosogatok, bár nem sok értelmét látom, mert alighogy az ember elmosogat, fél év múlva kezdheti elölről. Lássatok csodát, este a Popeye kocsmában alkalmam nyílt ellen szolgáltatni bináris haverom napközbeni fáradozásait. Bort iszik tisztán. Terveim ellenére nyilván ma is babráltam kicsit bizonyos megélhetési filmecskékkel. Ezt a témát viszont igyekszem kerülni, mivel ez egy filmes folyóirat. Filmesek vagytok - mit érdekelne titeket a filmezés maga?

Van egy akciócsoportunk. Az a neve, hogy Égő Nyúl Akciócsoport. Valószínűleg a világ leglustább akciócsoportja. Még soha semmilyen akciót nem hajtottunk végre. Ma viszont eszembe jutott két lehetséges titkos akciósorozat is. Persze nem írhatom le, mert nem volna bölcs dolog kiadni a terveimet. Meg mert ugye titkos. Az egészet egy idióta kisfilm motiválta. Mármint az akciócsoport létrejöttét. A kisfilmet Super-8-ra forgattuk anno.
Az a címe, hogy: Az égő nyúl. (Minő meglepetés!) A hossza csupán egy perc. Itt látható:

 



A Popeye-ből hazafelé monszunszerű esőzésbe futottam bele. Mindezt olyan intenzitással, hogy nehéz volt lélegezni is, mert félő volt, hogy letüdőzöm az esővizet. Ja és mindezt nyilván bringával.
Májusi eső aranyér.


A napló további részei itt olvashatók: www.pergokepek.hu


A bejegyzés trackback címe:

https://pergokepek.blog.hu/api/trackback/id/tr702050772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csipcsirip 2010.06.07. 21:46:19

Nagyon elveztem olvasni ezt a blogot, a mosogatos poennal hangosan fel is kacagtam, asszem az a 2. napnal volt.
Nem irnad le a tobbi napodat is?
Most, hogy mar 7-et ismerek, irto kivancsi lennek erre a hetre is.
Kerlek,kerlek...
süti beállítások módosítása